Storseterforssen helt "alene"

Mia igen:
Har haft en ledig förmiddag börjar inte förens klockan 14 på jobbet idag, roger gick upp vid halv nio så jag hängde på han upp och tog mina träningskläder på samt roggans stavar och begav mig upp mot västerås och sedan vidare till storseterforssen.


en tur på 5 km eller nått sådant. Men stigningen är som vanligt rätt brant.


Väl uppe kände jag mig rätt ensam


Sist jag var där var för ca 2 år sedan, då var jag minsann inte helt själv utan hela familjen va då med



SAKNAR ER



Kommentarer
Postat av: Linda

Tänk vad tiden går. Det är två år sedan vi var där i regnet. Men det var en underbar tur trots regn. Det kanske vi kan gå när vi kommer, men då vill jag ha fint väder. Kan du fixa det tills mitten av juli. Inget regn bara en massa sol och mys.



Kram!

2010-06-17 @ 16:25:07
Postat av: Linda L

Tänk vad tiden går. Att det var två år sedan vi stod där uppe hela familjen i duggregnet. Kanske vi kan ta en tur dit när vi kommer och hälsar på.

Lyckas du inte lura med dig någon av de andra på dina turer eller jobbar de andra kanske?



Hoppas ni har det bra. Kram!

2010-06-17 @ 16:39:13
Postat av: Mamma Ewa

Vi saknar Er också !!! Va Du är duktig som kliver upp på morgonen fast Du får ligga kvar. Men Du verkar ha fina turer. I morgon tänker jag också kliva upp tidigt och åka till Ullared, (borde faktiskt gå o sova nuu)men jag är ju inte trött. Hoppas att det går bra för dej på jobbet, men det gör det säkert. O Roger verkar ju nästan bo på sitt. Jättekramar från Djurmo

2010-06-17 @ 21:51:46
Postat av: Meta

Ta det försiktigt på bergsturerna det verkar rätt farligt med stup branter mm där du går ensam hoppas någon kan följa dig .men mycket vackert ser jag att det är.Kramar till er båda Meta

2010-06-20 @ 23:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0