Fridag och bursdag!

Även detta kommer lite sent 2 juli hade vi båda ledigt så vi tog mc och körde mot trollstigen!
en härlig tur fint väder och allt va toppen!










Kvällen avslutades med grillning hos Rogers jobbarkompisar och festade ända in till på småtimmarna, de blev dans på fredagsdiscot.








Födelsedagsbarnen efter 12 slaget Jag och Tobias


Började jobba 10 dagen efter jobbigt men de gick bra eftersom jag blev väckt utav mina sambos med sång och paket!
Roger bakade en födelsedagstårta som han kom förbi med på jobbet så alla fick äta!
Fick högsta betyg av samtliga!


Susanna och Angelica jobbar tillsammans i butiken med mig här ha de en liten fikapaus i solen och smakar på rogers fina tårta.

Jobbade till klockan 18. sedan  förljde jag med Tobias, felice, johanna, hilda, sanna och åt på olebuda. Roger jobbade. De blev en riktig födelsedagsmiddag 3 rätters. var hur gått som helst.

Sitter jag med förrätten!"Ett spyd med kamsell och reker lagd på potatismos och vanilje"

"Lammecarre"


Efterrätt chokladfondante med vitchoklad och hallon * är dock mycket nöjdare just nu än vad bilden visar! vad bland de godaster jag nogonsin ätit!


Efter denna goda middag blev de lite förfest på balkongen hemma hos oss! Jag hade nämligen lovat kladdkaka för mina sambos! sedan dök fler och fler upp. trevlig "förspel" med live musik innan vi drog ner till hotell union och dansade hela natten.


En lyckad födelsedag med sen hemgång efter en kväll med dans och sång hela natten!



Kommentarer
Postat av: Mamma Ewa

Trevligt, trevligt !! Uppdatering sådant gillar vi. Trollstigen i bil läskigt......men på MC, ännu värre,får nästan ont i magen bara av att se alla svinger. Fredagsdisco eller disco i köket allt verkar funka, eller är det bara så att "Rogga" måste träna lite. Vilka snälla sambos Du verkar ha som kommer med sång o paket o (fin) tårta. Du verkar ha hunnit med mycket på dessa 2 dagar. Och maten på Ole buda verkar inte gå av för hackor, fin efterrätt. Här hemma är allt som vanligt rensade häcken ner mot vägen i går i dag ska jag ta häcken mot skogen. men det är fortfarande så blött i gräset sen gårdagens regn o åska. sen kl. 19.00 är det första matchen i Dalecarlia. Ha det fortsatt bra

2010-07-12 @ 09:04:16
Postat av: Linda

Vilken sommar ni har. Lite avundsjuk, vi har det bra i stugan vi. Sol nästan hela tiden, dock inte idag, mycket bokläsning och bara njutniing. På torsdag kör vi mot norge. ska dock semestra lite på vägen, men på måndag dyker vi upp. Längtar till dess. Mycket folk ni hade på förspiel, tror aldig jag sett så många p¨å den uteplatsen samtidigt. Trevligt. Maten såg också riktigt god ut. Har ni fått påökt på lönen eller hur kan ni unna er så mycket trevligt hela tiden?=)



Kramar!

2010-07-13 @ 16:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0