En månad sedan sist, fullt upp med jobb och massvis av besök♥

Nu var det verkligen jättelängesedan vi skrev något här på bloggen... Vi har verkligen haft fullt upp med jobb och besök så har verkligen itne haft tid.. så nu kommer ett maraton med bilder!
Så ni ser vad som har hänt sedan sist! ungefär en månad sedan!


Hade en ledig dag och tåg bilen till Ålesund! Egentid och shopping.
De blev två linnen och en skarf inhandlat. Tog de lungt och njöt av den fina naturen!


Utsikt över Ålesund centrum







Dagen efter min lediga dag började jag inte förens klockan 14 så jag gick mig en tur till grindalsetra.



Sen var dat dags för sverigebesök nummer 3! Bestod av Linda Erik och Gustav "mosters bästis"!
Under deras besök var sommarvädret de värsta möjliga så de blev mycket mys och film.





Gustav hos mamma Linda

Gustab gillar att vara med roger


Jag och gustav myser på cafe ole

Sverige besök nummer 4 bestod av 7 underbara grabbar!! Mycket efterlängtade, alla på motorcykel.


Här myser vi alla på var ballkong i solen.



Adde är jätteglad att äntligen vara framme i Geiranger



Tog en tur med motorcyklarna!




Paus i Loen


Så himla vackert här!

Grabbarna uppställda för fotografering


Tog massvis av kort på killarna men här har jag bett en tysk man knäppt sså även jag får vara med!



Jag i loendalen "Rogers smultronställe"







Adde är fotograf och tycker att vi skall få vara med på kort efter att Roger ha utbringat en skål för oss båda.
Vi firar 9 år tillsammans! Lyckligare än någonsin!


Tätt därefter kom de 5 besöket från Sverige. Vi har varit riktigt bortskämda med besök



Här går jag och lille brorsan på en stig som skall leda oss upp till grindalsetra.


Snart uppe, vi är ungefär så trötta som vi ser ut! men de är itne långt kvar nu!



Här är jag larry och morsan 820meter över havet! Fin utsikt!



Pappa och Lrsd beställer kaffe och smörgås av Roger på cafe olè



Nu är det inget mer besök inplanerat men ni som ej varit här är hjärtligt välkommna hit vi blir kvar här i en månad till minst. Nu blir de jobb för hela slanten.
Men ska ändå föröka uppdatera lite oftare.
Ha de så¨bra där hemma så ses vi snart många kramar till er alla. Tack så jättemycket för besöken betyder jättemycket för oss båda.




Kommentarer
Postat av: Pär

Vad härligt att se en massa bilder! Hade gärna kommit på besök jag med, men det är för mycket med jobbet och huset för att det ska hinnas med tyvärr... Hur länge blir ni kvar i Norge förresten?

2010-08-04 @ 22:41:21
URL: http://lps.blogg.se/
Postat av: Jossan

VILKA UNDERBARA BILDER!!!!

Attans att jag inte planerade in en Norge tripp på semestern :/ Det skulle ha varit något det!

Ni får se till att åka dit nästa sommar också.. då lovar fröken wadlund att hon kommer på Besök :)

Ta ´hand om er nu!!

STOOOR KRAM

2010-08-05 @ 01:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0